Sayfalar

30 Mart 2012 Cuma

MDNA

Madonna'nın 20. albümü MDNA raflarda yerini aldı. Daha doğrusu raf değil de kendine ait bir standı var albümün ve ülkemizde 20 TL gibi uygun bir fiyata satılıyor. Pekala yerli albümler 15 TL'yi görmüşken Madonna için verebileceğimiz bir rakam.

Beni heyecanlandıran ise William Orbit'in bu albüm için tekrar dünyaya geri dönüş yapması. Orbit, daha önceden Frozen, Power of Goodbye gibi parçaların olduğu Ray of Light albümü için Madonna'ya prodüktörlük yapmıştı.

Give Me All Your Luvin' single kapağında Megan Fox benzeri bir Madonna var.

İşte ben William Orbit adını duyunca heyecan yapmıştım. Madonna yeni bir şaheser çıkarıcak diye düşünüyordum lakin öyle olmadı. Adamın etkisi albümde çok hissedilmiyor. Madonna yıllardır inşaa ettiği dans müziğin kraliçesi imajını yıkıp geçmemiş. Her şey yerli yerinde duruyor. 

Burada bir dönem kendi solo projeleriyle de adını bildiğimiz Martin Solveig var. Bu adam albümün üzerine öyle bir oturmuş ki, sıradan pop şarkılarını dubstep ve dans melodileriyle güncellenmeye çalışılmış. Kötü diyemem ama albüm Madonna'ya yeni hiç bir şey katmamış. Sadece trende ayak uydurmasını sağlamış. 

 
MDNA albümünün deluxe versiyonu

Sonuç olarak, bu albüm ortalama bir Madonna albümü kıvamında. Bir süre gider gibi duruyor benim için. 2 hafta sonra da bir daha aramam gibime geliyor. Yine de Madonna'nın dans müziği ile kariyer zirvesi yaptığı bir dönemdeyken her şeyi yıkmasını beklemek çok da mantıklı olmazdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...