Sayfalar

3 Nisan 2015 Cuma

Nisan Önerileri

Nirvana'dan beri ilk defa Amerika bu tarz bir müzik devrimi yaşıyor. Amerikan folk müzisyenleri poplaştı ve biraz da indie/alternative bir hal aldılar. Bu listeyi yaparken amacım sadece güzel ve taze şeyleri paylaşmak olmadı. Bir yandan da kulağınızı alıştırmak istedim. Tabii farklı tatlar da koydum.


Listemiz önceki yazıda bahsettiğim Seryn ile başlıyor. Sonra aynı pozitif enerjiyi kolej çocuğu Mikal Cronin ile devam ettiriyoruz. 


Tall Tree 6th Man, Cambridge'li müzisyen Jonathan Czerwik'in projesi. Ben ileride ciddi bir kitle yapacağına inanıyorum.  The War on Drugs ise şimdiden bir çok yerde adında söz ettiren bir grup.

John'dan bahsetmeye gerek yok. Bilen biliyor. Pinback de eski ve güzellerden.


Angus ve Julia hoştu. Wardell ve Rogue Valley ise final için şahane olur dedim.

2 yorum:

  1. Teşekkür ederim bu tarz albümleri tanıtmak ve insanlara sevdirmek gayet olumlu bir davranış sizi tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...