Sayfalar

9 Şubat 2012 Perşembe

Çocuklar Duymasın ve Furkan aka Havuç

"Çocuklar Duymasın" ilk çıktığında yanılmıyorsam TGRT halen devam ediyordu ve burada patlamıştı,daha sonra ATV'ye geçti oradan da Star'a. Zaten dizi toplumsal mesaj verme kaygısına girince bayağılaştı ve popülerliğini yitirdi. Bir süre sonra dizinin oyuncuları da ortadan yok oldu. Ne o Turkcell reklamlarında Ragga Oktay ile rap yapan Havuç kaldı, ne de taş fırın erkeği Haluk'u canlandıran ve kariyerinin zirvesini yapan Tamer Karadağlı.


Hali hazırda Tamer Karadağlı'yı Ferhunde Hanımlar dizisinden ufak bir kitle tanıyordu. Daha sonra eşiyle boşanma muhabbetleri onu çok gündemde tuttu. Ardından da Mustafa Altıoklar'ın biraz Amerika kokan filmi Beyza'nın Kadınları ile kendinden söz ettirdi. Lakin hiç birinde Çocuklar Duymasındaki kadar başarılı olamadı.

Daha sonra biz bu adamların tamamını unuttuk, ATV'de sadece Avrupa Yakası izlemeye başladık ki o da bitti. İşte o sıralarda bu arkadaşlardan Havuç lakaplı olan Furkan arkadaşımız bir klip yayınlamaya başladı.


İşte ben UFO (Ayaklı ısıtıcı) reklamlarından sonra ilk kez bu adamı bu klipte görmüştüm. Şarkının adı "Aşksın Sen"di. Klibi bir metroda geçiyor, Furkan'ın bir arkadaşının aşk acısını anlatıyor. Rezalet bir klip ve beş para etmez bir şarkıyla gündemi meşgul ediyor Furkan. Bir diğer gerçek de Furkan'ın çocukluğundaki şirinliğinden eser kalmamış. Saçları uzatmış ama hala çocuk. Birazda irileşmiş. Pis ergen!

Buradan bu kardeşimizin ailesine sesleniyorum: Bırakın artık "oğlum sen süpersin!" gazlarını! Herkes her işi yapamaz, yapmamalı zaten. Bıraksın oyunculuk üzerinden gitsin. Gerçi ekranda görmek isteyeceğimiz bir tip de değil artık bu suratla ya...

1 yorum:

  1. Yazdıklarına katılıyorum ama ben şarkıyı nedense sevmiştim, anısı da var, bir kere ders verirken öğrencilerden biri çıkıp bunu söylemişti sesi çok güzeldi çocuğun :)) Videosunu hala saklarım haha

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...