Sayfalar

3 Mart 2015 Salı

Şubat Önerileri 2015

Şubat'ta yeni çıkanları yazacaktım ama Şubat'ta radarıma takılanları yazmak daha kolay geldi. Arada sırada yapacağım böyle listeler. Çok rap olaylarından haz etmiyorum, yazmıyorum.

Burada yenisi var eskisi var ama kesinlikle yeni sesler olacak. Olay aslında albümün aralarında kaybolmuş gemleri çıkarabilmek. Buna çalışıyoruz sizlere yazıyoruz.

Liste, yeni yetme Luke Rathborne ile başlıyor. Brit kafasında Amerikalıları seviyorum. Bu adamlar şahane bir tat yakalıyorlar. Sonrasında ise Şubat ayımı kitleyenlerden Made in Heights geliyor. Fazlasıyla cool duruyorlar, severim.




Ardından pop melodili Lavender Diamond ve Puzzle Muteson var. Değişik yerlerden topladım. Ağzımız tatlansın. Cold Play, son çalışmasıyla eskiye geri döndü. Bir ara fazla mainstream görünüyordu. Rihanna ile düet falan ne öyle! Neyse normale döndüler.

Finali eskilerden Pops Staples ve benim son dönemde en çok dinlediğim adamlardan Two Gallants ile yapayım dedim.

Pops dinlerken, eskiden müziğin ne kadar doğal olduğunu farkettim. Adam sanki kayıtta olduğunu unutmuş ve şarkıya kaptırmış gidiyor. Gitar pek gamsız tınlıyor. Onlar sanki sadece o anda vardılar ve zaman diye bir şey yoktu.


Two Gallants ise biri gitarist/vokalist biri davulcu 2 kafadar. Arada sırada albüm çıkarıyorlar ve Amerika'yı turluyorlar. Yeni çıkan albümleri de bence yaptıkları en derli toplu iş. White Stripes seviyorsanız ve üzerine biraz kolej rock müziği, seveceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...